close
星光大道中林健輝所演唱的曲目,不錯聽~
有點符合我的心聲哪~

 

Another summer day
另個夏日
has come and gone away
來了又走
In Paris or Rome...
在巴黎或羅馬
but I wanna go home
可是我想回家
...uhm Home

may be surrounded by a million people
也許被十萬人圍繞住
I still feel all alone
我還是覺得孤單
just wanna go home
只是想回家
I miss you, you know
我很想你 你知道的

And I've been keeping all the letters that I wrote to you,
我一直都留著我寫給你的信
Each one a line or two
每封都是一句兩句
I'm fine baby, how are you?
我很好 寶貝 你好嗎?
I would send them but I know that it's just not enough
我會寄出可是我知道這樣不夠
My words were cold and flat
我的字句冰冷平淡
And you deserve more than that
而你值得更多

Another aeroplane, another sunny place,
另架飛機 另個陽光地方
I'm lucky I know
我很幸運我知道的
but I wanna go home
可是我想回家
I got to go home
我得回家

Let me go home
讓我回家

I'm just too far from where you are
我只是在離你太遠的地方
I wanna come home
我想回家


And I feel just like I'm living someone else's life
我感覺像是在過別人的人生
It's like I just stepped outside when everything was going right
就像我離開了當一切都好的時候
And I know just why you could not come along with me
我知道為什麼你不能跟著我
This was not your dream
這不是你的夢想
but you always believed in me...
可是你一直相信著我


Another winter day
另個冬日
Has come and gone away
來了又走
in either Paris or Rome
在巴黎或羅馬
and I wanna go home
我想回家
Let me go home
讓我回家

And I'm surrounded by A million people
我被十萬人圍住
I still feel alone
我還是覺得孤單
Let me go home
讓我回家
I miss you , you know
我很想你 你知道的

Let me go home
讓我回家

I've had my run
我有過我的機會
baby I'm done
寶貝 我好了
I gotta go home
我得回家


Let me go home
讓我回家
it'll all be alright
什麼都會好的
I'll be home tonight
我今晚就會回家
I'm coming back home
我要回家了
arrow
arrow
    全站熱搜

    shuangyui 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()